Belina Shop

Anwar The Puppets Is Going Down


Tah la aku pun tak reti nak eja perkataan "MERUDUM" betul ke? Tapi korang pun tau le kan. ANWAR AKAN JATUH TERGOLEK TERUS KE PENJARA! Dengan izin ALLAH. Munafik ini (Anwar Ibrahim) yang sedang dalam ketakutan dah mula memohon kes nyer di gugurkan. Ketaq kata org utara. Kita semua dapat lihat bagaimana DSAI berdolak dalik untuk bersumpah laknat. Untuk umat Islam, itu pun dah cukup membuktikan DSAI secara hukum akalnya BERSALAH dalam hal ini. Kenapa perlu takut dan meletakkan bermacam2 syarat nak bersumpah? Berani kerana BENAR, takut kerana SALAH! Tetapi kita ni hidup dengan undang2 dunia. Kene ikut cara yang betul. Jadi ke mahkamah la kita kan.

Untuk isteri dan anak2 DSAI, jgn lah nak tuduh kerajaan BN campurtangan dalam keputusan mahkamah. Kalah... mahkamah di kuasai Kerajaan BN, Menang... mahkamah ADIL! Ini sikap korang yang tak dapat di ubah. Mahkamah hanya adil bila memihak kepada mereka.

''Ayah akan menang dalam kes berkenaan sekiranya tidak ada campur tangan pihak lain terutama orang politik'' kata Izzah anak DSAI.

Inilah kenyataan seorang MP hingusan, yang menang pilihanraya di atas sikap undi protes penyokong BN. Apa pun, sekali lagi, aku yakin DSAI akan tergolek dalam kes ini. Untuk Saiful, tabahlah menghadapi keadaan ini. Teruskan perjuangan, tegakkan kebenaran dan jgn takut, ALLAH SENTIASA BERSAMA ORANG-ORANG YANG BENAR!

0 comments:

Post a Comment