Belina Shop

Nizar Balaci DAP Nak Menderhaka Lagi


Si mamat bebal gila talak Nizar Mental ni masih tak boleh terima kenyataan yang dia sudah kehilangan kerusi MB, dia masih nak merebut jugak, saya pun dah naik muak nak cerita hal ini, tetapi bukan itu tujuan utama saya nak bercerita hari ini!

Yang sebenarnya, Nizar Mental ini sendiri sudah mengakui bahawa kali ini dengan mengambil 11 hakim dalam rayuannya, dia memang sudah mencabar kuasa Sultan 'indirectly'

Ya, memang sudah terang lagi bersuluh Nizar Mental ingin mencabar kuasa Sultan, sedari awal lagi kes ini sebenarnya adalah di antara Nizar mental dan Tuanku Sultan! Cuma tidak disebut secara terang-terangan!

Tetapi tahap kekurang-ajaran Nizar Komunis ini telah melampaui batas kali ini kerana dia memang secara terang-terangan ingin mencabar kuasa Sultan. dia tahu, dia sudah kehilangan majoriti, tetapi niat dia sekarang adalah lebih kepada untuk menjahanamkan institusi keRAJAan!

Inilah dianya Nizar mental yang mengamalkan fahaman komunisnisme, haramjadah ini akan buat apa sahaja untuk kuasa, dia bukan peduli pasal rakyat, tidak pernah dalam benak atau fikiran dia pernah fikir untuk rakyat!

Yang dia tau hanyalah berceramah dan menjadi anjing kurap peliharaan Ngeh dan Nga, itu saja dia tau, apa saja dua bersaudara itu ingini pasti ditunaikan oleh si mangkuk hayun ini! Sampai menjerit dalam dewan rakyat macam orang gila pun dia sanggup!

Masihkah anda mahukan manusia durjana ini? Si Celaka haramjadah yang tidak tahu menghormati Tuanku Sultan ini memang layak di ludah ke atas mukanya! Apakah kita rakyat negeri Perak sanggup melihat Tuanku Sultan kita diperlakukan begini?

Persoalannya sekarang, sampai bila kita nak biarkan si Nizar yang terkena penyakit anjing gila ini berkeliaran berceramah dan menghasut rakyat menentang kuasa Sultan? Dia mesti dihentikan dan kita sebagai rakyat negeri Perak harus bangkit dan menentang dia habis-habisan!- Parpukari

Oit Parpukari. betul hang cakap tu.. aku setuju yang nizar ni dah sakit otakkkkk! Mungkin otak H1N1 ade kat kepala jobo dia gak kot?! warkahkahkah!

Amek jer la jawatan MB Perak tu Nizar Komunisten. Zambry, letaklah jawatan tu.. kasi chance kat Nizar yang kempunan tu. Kesian Nizar.. Hari-hari dia kena berusaha buat rayuan kat mahkamah tetapi tidak jadi. Encik Zambry manyak baik hati kan?

Tapi Nizar, jangan bermimpilah.. kalau dah tak mampu nak kawal keyakinan ahli dewan undangan negeri, anda boleh berambus dari Perak. Tiada siapa yang nakkan pemimpin yang bersikap derhaka seperti ko yang juga dicop sebagai balaci DAP!

6 comments:

orang kg said...

Kesian nizar ni, inilah jadinya bila jadi pak sanggup, balaci dan barua kepada dap kafir harbi laknatullah.

Anonymous said...

Sharps Shooters

You pergi makan tahi lagi baik , you babi punya
otak , pergi mampus lah

Ahmad Putra said...

huh..tgk ayat dah tahu cara pemikiran org anti-pakatan...

Sharps Shooters said...

xyah dikesiankan. Kahkahkah!

Sharps Shooters said...

kalau aku makan taik.. ko pun mesti sama gak makan taik .. hahahaha! ko pergi jer offer bontot ko kat Nizar mesti dia nak! kahkahkah!

Sharps Shooters said...

ape ko nak hairan ngan cara pemikiran orang? Tu pun nak jadi isu ke??

Post a Comment