Belina Shop

PAS Takde Telur

Pemimpin-pemimpin Perosak Rakyat sepakat menolak perbincangan kerajaan perpaduan dengan Umno atau Barisan Nasional, demikian diputuskan dalam suatu mesyuarat petang ini.

Pemimpin tiga parti tersebut PKR, DAP dan PAS mengulangi pendirian mereka untuk meneguhkan kerjasama dalam gabungan pembangkang dengan hasrat mengambil alih kerajaan persekutuan suatu masa nanti.

Kenyataan bersama mereka ditandatangani oleh penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim, tokoh utama DAP Lim Kit Siang dan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Siap tandangan... sekali macam MoU la pulak... lepas ni siapa buat kenyataan tentang kerajaan perpaduan akan disaman gamaknya... Paling aku kelakor ni kenyataan haji hadi, dah dia yang cakap dulu tentang kerajaan Perpaduan... lepas tu dia kata UMNO dan BN yang mulakan isu ini... ku kui kui... sampai si nasharudin dihalau oleh Nik Aziz dari PAS... kui...kui...kui..

Sebenar keputusan ini telah diketahui sebagaimana yang dimaklumkan dari dahulu PAS takutkan DAP dan PKR!... tak de telor!

sekarang siapa sebenarnya tidak ikhlas!....

memang jelas.. Aspirasi Bangsa

0 comments:

Post a Comment