Belina Shop

Melawat Tapak Kuil Seksyen 23 Pakatan Selangor


Anda semua dijemput hadir melihat dengan mata anda sendiri apa sebenarnya yang telah berlaku di Shah Alam. Kita bersama-sama pergi melawat tapak kuil yang disediakan oleh Kerajaan BN di Seksyen 18 kemudian kita melawat pula tapak kuil yang disediakan oleh kerajaan pakatan di Seksyen 23. Kemudian anda boleh buat perbandingan dan nilai sendiri.

5.00 petang - berkumpul di tapak pembinaan kuil yang disediakan oleh Kerajaan BN pada 2007 di Seksyen 18. (Panduan ke sana akan diberikan kemudian) dan meninjau keadaan sekeliling.

5.20 petang - berkonvoi ke tapak yang disediakan oleh Kerajaan Pakatan di Seksyen 23

5.30 petang - meninjau keadaan sekeliling dan beramah mesra dengan penduduk setempat.

6.00 petang - bersurai

Tiada sebarang ucapan politik atau provokasi yang dibenarkan pada hari berkenaan. Kita bukan hendak berpolitik atau menimbulkan kekecohan. Cuma untuk menunjukan kebenaran yang cuba dipadamkan.

Anda datang...
Anda lihat...
Anda fikir...
Anda nilai...
Anda buat keputusan...

Kita datang dengan baik dan kita pulang dengan baik.

Kehadiran rakan-rakan blogger amatlah diharapkan.

Dajjal yang bernama Anwar Peliwat bin Anwar Pengkhianat


Dajjal bernama Anwar Ibrahim ini semakin mendapat tempat dihati rakyat Malaysia yang cetek maklumat mengenai latarbelakang peribadinya.

Ia bagaikan satu benda ajaib di dalam dunia kerana manusia yang memiliki peribadi paling teruk diangkat dan dijulang malah secara terang-terangan pelbagai pihak cuba mendedahkan konspirasi Anwar, makin ramai pula menyokong beliau.

Anwar memang seorang yang bijak dan kebijakannya digunakan bagi mengaburi pemikiran dan mata rakyat serta meletakkan setiap pertuduhan dan cemuhan orang kepadanya sebagai alat meraih simpati.

Anwar selepas keluar dari penjara dan Pakatan Pengkhinat menang tanpa diduga pada Pilihanraya PRU12 baru-baru telah secara terang melakukan beberapa pekara keji dan sehingga mencabar kedaulatan agama, bangsa dan negara.

Antara yang dilakukan si Pengkhianat ini adalah:

a. Meliwat Saiful Bukhari, bekas Pembantu Peribadinya. Saiful telah bersumpah Laknat dan ini secara jelas, dia terinaya. Kesnya sehingga ke hari ini tertangguh dengan pelbagai alasan yang tidak munasabah.

b. Terus berhubung dengan Yahudi demi mendapatkan dana-dana serta beberapa kali keluar negara bagi bertemu dengan Yahudi membincangkan kaedah menjatuhkan kerajaan pemerintah.

c. Mewar-warkan kepada umum bahawa dia akan menjadi PM dan menjanjikan tarikh-tarikh tertentu serta sehingga kini masih belum berjaya mencapai misinya. Janji inilah paling terang-terangan menipu rakyat.

d. Memutarbelitkan fakta mengenai minyak dan menipu rakyat kononnya dia boleh turunkan harga minyak dengan teori teruknya. Malahan dia jelas menipu kerana teorinya langsung tidak berguna dan hanya orang bodoh sahaja mempercayainya.

e. Apabila Hindraff bersama tuntutan tidak munasabahnya, Anwar celaka ini menyokong Hindraff dan bagi mereka yang logik pasti dapat menilai, Hindraff sebuah kumpulan pelampau.

f. Anwar sekali lagi menunjukkan sifat celakanya apabila menyokong secara terang-terangan supaya Chin Peng dibenarkan pulang walaupun cadangan itu mendapat tentangan hebat seluruh rakyat Malaysia.

Dan ada beberapa pekara lagi yang Anwar lakukan telah banyak menimbulkan keraguan dan kekeliruan.

Bagi yang singkat fikirannya pasti percaya kepada konspirasi Anwar dan berasa sangat marah kepada kerajaan pemerintah.

Bagi yang berfikir pasti mereka akan sedar bahawa Anwar memang pengkhianat.

Wallahhualam.