Bilamana Penyokong PAS Dah Tak Setuju Dgn Unity Government


Ini adalah satu cadangan yang paling tak masuk akal. macama mana gabungan ini boleh menjadi 'sama rata'? PAS ini macam pak kadok, terlonjak2 gembira menang sorak kampung tergadai. apakah PAS lupa dalam PR pun PAS yang paling kerdil dari segi kerusi parlimen?

kalau terjadi gabungan seperti hadi awang kehendakkan itu secara logik nya PAS akan jadi kucing kurap saja dalam kerajaan gabungan itu.

Tapi yang lebih saya risau ada lah ini Saya menyokong PAS kerana dasar Islam nya dan mengharapkan PAS dapat mentarbiahkan orang2 melayu menjadi lebih islamik dan sedikit demi sedikit dan hari demi hari orang2 melayu Islam akan meninggalkan umno dan akhir nya umno akan hilang berkubur dari muka bumi Malaysia dan PAS menggambil alih dan menjadi alternatif sebagai parti dominan melayu dan Islam.

Tapi nampaknya pemimpin2 PAS sentiasa di bodohi dan mungkin juga di rasuk Syaitan sehingga sanggup mahu bergabung dengan BN. Nampaknya mentaliti PAS masih kaku dan tidak 'thinking big'... otak Hadi Awang sangat sempit ... jadi rakan kucing kurap gabungan BN-PR pun sudah cukup...

UMNO pijak kepala dan menginyayai PAS berpuluh2 tahun sehingga ahari ini dan waktu UMNO dah dekat nak mampus Hadi Awang sanggup memberi talian hayat pada parti ini. Kalau macam ni lah keadaannya dalam seribu tahun pun PAS tidak aakan menjadi parti dominan dan ulung di Malaysia. Kalau begini lah otak ketua PAS aku hari ini akan berhenti menyokong parti bodoh ini...

Aku harap PAS buang saja manusia otak lembab macam hadi awang ni jadi ketua...tak ada seorang pun dalam malaysia ni kata Hadi Awang layak jadi PM.

Minus Ion: Amboi Bang.. Marah giler?? Hahahahaha!

0 comments:

Post a Comment