Pecat Nizar daripada Pecat Nasha & Mustafa


Beberapa Pekara Besar yang belum dijawab dinafikan oleh Nasha sehingga Hari Ini…

1.Sudah beberapa kali MSK dedahkan Projek Task Force 2010 antara nasha dan Wan Abu Bakar… Penarik Beca juga ada dedahkan pekara ini.Ini pekara besar dan sangat serius… mengapa Nasha tidak menafikannya?

2.Sudah beberapa kali MSK dedahkan pasal nasha angkat bendera putih semasa di bukit gantang kerana dia dapat maklumat dari MIO bahawa PAS akan kalah,dan bukannya mengambil maklumat dari petugas2 PAS sendiri..

3.Kickdefella dan Penarik beca ada mendedahkan tentang Keuntungan di atas angin Nasha mengenai Projek Perumahan Rakyat Di Kelantan… Sampai sekarang dia tak nafikan

4.Dan Banyak lagi pekara-pekara yang tidak sepatutnya dikaitkan dengan Timbalan Presiden seperti Peristiwa transaksi di Singapura,Bunglo Mewahnya dan banyak lagi yang mana semua ini tidak dinafikannya dan tidak dibersihnya sampai ke hari ini… Sebagai pimpinan tertinggi, kita sangat berharap pekara-pekara ini dapat dinafikannya supaya kepercayaan umum terhadapnya tidak akan musnah…

5. Pasal Unity Gov.. Merayap dalam kelambu UMNO.. kerajaan itu, kerajaan ini dengan Umno kita tak payah bubuh kat sini lah… semua dah tahu dia kelentong… hari-hari keluar kat blog dalam pelbagai versi dan huraian dari setiap blogger2…

Daripada mengusulkan pemecatan Nasha dengan Mustafa, bek cuci kepale hotak lu dulu! Nasha tak kata pun nak bergabung dengan UMNO, cuma berkerjasama dari segi bertukar-tukar pandangan atau pendapat. Dah berapa kali diterangkan walaupun dalam Harakah mahupun blogger PAS sendiri pun masih lagi tak faham ke? ape ke bebbbaaalllnyerr kepale hotak nkorang?!????????

Daripada pecat mereka berdua lagi baik pecat Nizar ni pencabul kehormatan PAS. Buang jer dari PAS, takde guna nak simpan. Simpan lama-lama pun dia bukannya nak dengar lagi kata PAS, dia lebih mesraaaaaaaa dengan Nga & Ngo.. perogol rakyat.

2 comments:

Anonymous said...

Sila muhasabah diri anda..terima kasih.
Sesungguhnya kebenaran sudah terserlah dan kamu diminta menjadi benar kerana berpaksikan Allah.
Jangan zalimi diri..

kema said...

pepehal pon.. aku ikt tok guru nik aziz je

Post a Comment